کد خبر : 11607
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
123 views

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

مختومه شدن بیش از 84 هزار پرونده در دادگاه تجدید نظر مازندران/میانگین سرانه ورودی به هر شعبه 172 پرونده است

مختومه شدن بیش از 84 هزار پرونده در دادگاه تجدید نظر مازندران/میانگین سرانه ورودی به هر شعبه 172 پرونده است
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته 83 هزار و25 فقره پرونده به دادگاه‌های تجدیدنظر استان مازندران وارد و با احتساب پرونده‌های مانده قبلی مجموعا 84 هزار و 64 پرونده مختومه شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته، 83 هزار و 25 فقره پرونده به  دادگاه‌های تجدیدنظر  استان مازندران وارد و با احتساب پرونده‌های مانده قبلی، مجموعا 84 هزار و 64 پرونده مختومه شده است.

وی با اعلام این خبر، افزود: دادگستری استان مازندران در سال 1401 برنامه‌های متعددی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان داشت و باتوجه به ورودی بالای پرونده‌ها با همت و تلاش همکاران قضایی و اداری با دقت و رعایت سرعت، پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شدند که این امر نشان از رسیدگی دلسوزانه داشته است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به ورودی این تعداد پرونده به دادگاه‌های تجدیدنظر استان، خاطرنشان کرد: بر اساس این میزان وارده، هر ماه به‌طور میانگین سرانه ورودی به هرشعبه 172 پرونده بوده است که این امر حاکی از حجم بسیار بالای پرونده و همت و مدیریت جهادگونه همکاران در محاکم تجدیدنظر استان  است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.