کد خبر : 17467
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
128 views

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مازندران

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی خبر داد و گفت: تاکنون هم گزارش‌هایی واصل شده که در نوبت رسیدگی است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  به منظور نظارت و بررسی فعالیت کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شد.

وی افزود: در دستگاه قضایی با تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم احتمالی در فرآیند انتخابات وظیفه خود می‌دانیم که با هرگونه تخلف و جرمی در فرآیند انتخابات با سرعت، دقت و قاطعیت عمل کنیم.

رئیس‌کل دادگستری مازندران، خاطرنشان کرد: در همین راستا ستاد پیشگیری از جرایم احتمالی در فرآیند انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها و شعب ویژه در سراسر استان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در یازدهم اسفند امسال پیش رو داریم، گفت: با هرگونه تخلف و جرمی در فرایند انتخابات استان با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هم گزارش‌هایی واصل شده که در نوبت رسیدگی است؛ اذعان کرد: مهم‌ترین تخلفاتی که ممکن است اتفاق بیفتد، در دوران تبلیغات است که تا آن زمان فرصت باقی بوده و تا آن زمان اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.