کد خبر : 11601
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
132 views

استاندار مازندران:

واگذاری پل سد گلورد به سرمایه‌گذار حوزه گردشگری/اقتصاد گردشگری از الویت‌های جدی ما است

واگذاری پل سد گلورد به سرمایه‌گذار حوزه گردشگری/اقتصاد گردشگری از الویت‌های جدی ما است
استاندار مازندرن با بیان اینکه پل سد گلورد با زیبایی ویژه‌ای که دارد باید به یک مرکز گردشگری فعال و کانونی برای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه تبدیل شود، گفت: این پل باید به یک سرمایه گذار حوزه گردشگری با اهلیت بالا سپرده شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه بحث و بررسی در خصوص روند تکمیل پروژه پل سد گلورد، گفت: سد گلورد از پروژه های مهم منطقه شرق استان است که آثار ارزشمندی بر کنترل سیلاب های مخرب، تامین آب شرب و کشاورزی منطقه شرق استان و نظایر آن دارد.

وی افزود: پل سد گلورد باید به یک سرمایه گذار حوزه گردشگری با اهلیت بالا سپرده شود.

استاندار مازندران با بیان این که اقتصاد گردشگری یکی از برنامه های جدی ماست، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا استان را به مقصد گردشگری در شمال کشور تبدیل کنیم و مردم از محل گردشگری به درآمدهای مناسب برسند و برای جوانان شغل ایجاد شود.

حسینی‌پور با طرح این نکته که پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که دارد باید به یک مرکز گردشگری فعال  و کانونی برای درآمدزایی و اشتغال مردم منطقه تبدیل شود، گفت: پل سد گلورد در شمار چند مورد معدود در کشور است که مردم محلی باید از وجود آن بهره اقتصادی لازم را ببرند.

وی با بیان این که رفت و آمد گردشگر به این منطقه می تواند در وضعیت اقتصادی و درآمدزایی مردم منطقه اثرگذار باشد، اعلام کرد: هزینه های انجام شده در این پل باید به سود و درآمد چند برابری بینجامد.

گفتنی است پل سد گلورد از نوع زیرقوسی فلزی ( به طول 281 متر و قوس 207 متری) است که بمنظور تامین راه ارتباطی بر روی دریاچه پشت سد در حال احداث می باشد و پس از تکمیل نصب می شود.

پیشرفت فیزیکی این پل حدود 64 درصد و تأمین و ساخت قطعات پل بیش از 94 درصد می باشد.

این پل با توجه به قرارگرفتن در یک منطقه بسیار زیبای جنگلی می تواند به یکی از مراکز و کانون های گردشگری در این منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.