کد خبر : 12104
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
120 views

رئیس پلیس راه مازندران:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: از لحاظ جوی محورهای پایین‌دست استان بارانی و لغزنده اما ارتفاعات بارشی نداشتیم و سطح جاده خشک است.

وی با اشاره به ترافیکی عادی و روان و برقراری تردد در تمامی جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، تصریح کرد: تردد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها به شرایط ترافیک بستگی دارد، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.