کد خبر : 12888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
126 views

رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:

انسداد کامل محور کندوان تا اطلاع بعدی

انسداد کامل محور کندوان تا اطلاع بعدی
رئیس پلیس‌راه مازندران از انسداد کامل محور کندوان تا اطلاع بعدی خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعلت ریزش سنگ‌های معلق از کوه در محور کندوان این محور بصورت کامل در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده است.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش با تشدید کنترل پلیس راه در چندین نقطه و با استفاده از نیوجرسی‌های بتونی بصورت عرضی درمحدوده تنگه نوری ورودی محور به طور کامل بسته شده است و تحت هیچ عنوان روزنه‌ای برای عبور و مرور وجود نخواهد داشت.

جهان‌تاب با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی بصورت در حال رصد عبور و مرور غیرمجاز در فواصل نقاط انسداد هستند از مردم خواست از تردد بی اثر و ازدحام در گیت‌های پلیس خودداری کنند.

رانندگانی که قصد تردد از پایتخت یا استان البرز به مازندران را دارند با توجه به مسدود بودن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران شمال فقط از محور‌های هراز و سوادکوه می‌توانند تردد کنند

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز اعلام کرد هشت نقطه از محور چالوس حدود ۲ متر زیر گل و لای قرار گرفته و در برخی مناطق مانند محدوده خوزنکلا جاده به طول ۵۰ متر داخل دره فرو رفته است که برای خاکریزی و پر کردن این دره و تثبیت محور به بیش از ۱۰ روز زمان نیاز است به همین دلیل پیش بینی می‌شود محور چالوس حداقل تا ۱۰ روز آینده بسته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.