کد خبر : 18448
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
118 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

انسداد ۱۰ روزه محور کندوان

انسداد ۱۰ روزه محور کندوان
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور کندوان از امروز به مدت ۱۰ شبانه روز به منظور اجرای عملیات مسدود است.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت)، از ساعت هفت صبح امروز ۱۳ اسفند الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ، بصورت ۲۴ ساعته مسدود است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال روان است، تصریح کرد: ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد محور کندوان به منظور اجرای عملیات نصب گالری بتنی پیش ساخته در محدوده کمرزرد خبر داد و گفت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مسئولان پلیس فراجا و همچنین ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های البرز و مازندران این مسیر در زمان یاد شده به طور شبانه‌روزی به روی مسافران بسته می‌شود.

هاشمی گفت: محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه‌بودن بعد مسافت در تمامی فصول به‌ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط در حوزه استان مازندران است.

وی ادامه داد؛ در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد نمایند.

هاشمی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره‌تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.