کد خبر : 13881
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
99 views

برگزاری جلسه آموزشی ارزیابان اعتباربخشی ادواری دانشگاه های کلان منطقه یک کشور در ساری 

برگزاری جلسه آموزشی ارزیابان اعتباربخشی ادواری دانشگاه های کلان منطقه یک کشور در ساری 
جلسه آموزشی ارزیابان اعتباربخشی ادواری دانشگاه‌های کلان منطقه یک کشور با حضور مدیر اعتبار بخشی وزارت بهداشت و ارزیابان دانشگاه‌های مازندران، شاهرود، سمنان، بابل، گیلان، گلستان برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ جلسه آموزشی ارزیابان اعتباربخشی ادواری دانشگاه های کلان منطقه یک کشور با حضور مدیر اعتبار بخشی وزارت بهداشت و کارشناسان و ارزیابان حوزه درمان دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، شاهرود، سمنان، بابل، گیلان، گلستان در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر جواد ملبوبی رئیس اداره اعتبار بخشی وزارت بهداشت در خصوص شالکله اعتبار بخشی و الگوی ارزیابان و متون اعتبار بخشی و مولفه های حاکمیتی مطالبی را بیان کرد و بر آگاهی  کلیه کارشناسان و ارزیابان از فرآیندها جهت رفع چالش ها و مشکلات مجموعه خود بز اساس سنجه های اعتباربخشی تاکید کرد.

 

دکتر رضا آگاه مدیر اداره نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند تدوین آیین نامه و‌ تشکیل کمیته اعتبار بخشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار مشارکت و همراهی همه حوزه های مرتبط با  معاونت درمان شد.

وی با اشاره به وسعت و فاصله ۳۵۰ کیلومتری غرب تا شرق مازندران و فعالیت۴۰ بیمارستان در سطح استان ، از تشکیل کمیته اعتبار بخشی بیمارستان ها در شورای بیماران معاونت درمان دانشگاه در سال ۹۷ خبرداد و تاکید کرد که این کمیته از زمان تشکیل تا کنون بر اساس سیاست گذاری و استاندارد های اعتبار بخشی در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی و به موقع به بیماران فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.