کد خبر : 13565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
125 views

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

شتاب مضاعف ایمن سازی محورهای مواصلاتی مازندران

شتاب مضاعف ایمن سازی محورهای مواصلاتی مازندران
مدیر کل راهداری مازندران از اقدامات ویژه این اداره کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در فصل تابستان به منظور افزایش تأمین ایمنی محورها برای مسافرین تابستانی به استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن جهانیان اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط طبیعی  و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده ، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد می باشد.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده  انتظامی و اطلاعاتی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

جهانیان ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی ادامه داد: کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.