کد خبر : 14371
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
135 views

مدیر شرکت بیمه دی مازندران:

دریافت الکترونیکی اسناد درمانی در آینده‌ای نزدیک/تمامی مطالبات سال گذشته پرداخت شد

دریافت الکترونیکی اسناد درمانی در آینده‌ای نزدیک/تمامی مطالبات سال گذشته پرداخت شد
مدیر بیمه دی مازندران از راه‌اندازی سامانه دارویار برای جانبازان بالای ۷۰ درصد خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک تحویل اسناد تکمیلی نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛  پیش از ظهر امروز، رضا طالبی مدیر شرکت بیمه دی مازندران در نشست خبری  با اصحاب رسانه ضمن تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، اظهار کرد: شرکت بیمه دی با افتخار ۶ سال متوالی است که در حال ارائه خدمات به جامعه معظم ایثارگران است.

وی افزود: سیاست شرکت بیمه دی در حال حاضر آن است که پرداختی‌ها تا ظرف ۵ روز به ایثارگران پرداخت شود.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۸ هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در بخش درمان و تکمیلی تحت پوشش شرکت بیمه دی مازندران قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه از این میزان، نزدیک به ۳۵۰ هزار ایثارگر بالای ۷۰ درصد هستند؛ ادامه داد: حضور و بازدید میدانی از جانبازان بالای ۷۰ درصد در سطح استان جهت شناسایی و ارائه هر چه بهتر خدمات، انجام و در دستور کار قرار دارد.

طالبی تصریح کرد: راه اندازی سامانه دارویار برای جانبازان بالای ۷۰ درصد راه‌اندازی شده است و در ادامه به سایر جامعه ایثارگران و شهدا استان نیز تعمیم خواهند شد.

وی عنوان کرد: جانبازان بالای ۷۰ درصد بدون مراجعه حضوری به داروخانه اقدام به ثبت سفارش در این سامانه کرده و همکاران ما در بیمه دی، دارو را در درب منزل به آنان تحویل می‌دهند.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران، گفت: نزدیک به دو هفته از آغاز فعالیت طرح دارویار بیمه دی در استان مازندران می‌گذرد که برای شروع طبیعتا نیاز به تقویت زیر ساخت‌ها بود که فراهم شد.

این مسئول مطرح کرد: در حال حاضر و در فاز نخست اجرای طرح دارویار، دو داروخانه معین بیمه دی در استان مازندران ( داروخانه دکتر شکوهی آمل و داروخانه دکتر روح‌الهی ساری) مشخص شده است که در حال ارائه خدمات هستند.

طالبی افزود: با توجه به آغاز این طرح در استان در حال شناسایی نقاط ضعف و قوت طرح هستیم و قطعا با رفع خطاهای موجود این طرح در آینده‌ای نزدیک به سایر داروخانه‌های استان نیز تعمیم خواهد پیدا کرد.

وی اشاره کرد: شرکت بیمه دی تمام تلاشش بر آن است که آن‌چیزی که در بحث درمان تکمیلی می‌تواند کمک‌حال جامعه ایثارگری باشد را فراهم کند.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران، تصریح کرد: برنامه شرکت بیمه دی پس از اجرای کامل فاز نخست حرکت به سمت الکترونیکی کردن کلیه اسناد درمانی است تا تحویل اسناد نیز به صورت الکترونیکی انجام گیرد و تلاش و عزم همکاران ما در بیمه مرکزی نیز انجام هر چه زودتر این اتفاق مبارک است تا بتوانیم روند پرداخت‌های خود را تسریع ببخشیم.

این مسئول اذعان کرد: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های جدید شرکت بیمه دی مبنی بر پرداخت کمتر از ۵ روز این اتفاق در استان مازندران نیز در حال وقوع است و ما از ابتدای امسال یک گام بلندی را در این راستا برداشته‌ایم.

طالبی ابراز امیدواری کرد: هر چند در ابتدای کار تحقق این مسئله با مشکلات خاص خود همراه است اما منابع انسانی و زیر ساخت‌های لازم تعریف و تقویت شدند و در تلاش برای تحقق حداکثری این آرمان برای ارائه خدمات به جامعه معظم ایثارگران هستیم.

وی اعلام کرد: در استان مازندران به جهت این قرار داد خاص با گروه هدف‌مان،  اقدام به ایجاد شعبه درمان تخصصی تحت عنوان شعبه «جبران» کردیم که در این شعب کلیه کارشناسان مرتبط و ارزیاب، مستقر بوده و در اسرع وقت کار رسیدگی به اسناد را انجام می‌دهند.

مدیر شرکت بیمه دی مازندران، با اعلام این مطلب که در حال حاضر جمع آوری اسناد تکمیلی را به چندین روش انجام می‌ذهیم؛ تشریح کرد: اولین قدمی که برداشتیم استفاده از میزهای خدمت در بنیادهای شهید و  توأمان بهره گیری از نمایندگی‌های معین بیمه دی در شهرستان‌ها بود که وظیفه جمع آوری اسناد تکمیلی را بر عهده دارند، دومین گام انعقاد قرارداد با اداره پست مازندران بود که اسناد تکمیلی از این طریق نیز با حفظ امانت به دست ما می‌رسد.

این مسئول متذکر شد: تمامی معوقات و مطالبات سال گذشته بیمه شدگان بیمه دی پرداخت شده است و در زمره شرکت‌های پیش رو در پرداخت‌ مطالبات و معوقات هستیم.

 

طالبی یادآور شد: تمامی معوقات سال گذشته مراکز درمانی  و نیز مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد ما تا پایان فروردین امسال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.