کد خبر : 14444
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
151 views

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس در مازندران از ۱۰۰۰ نفر گذشت

پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس در مازندران از ۱۰۰۰ نفر گذشت
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تا ساعت ۱۳ امروز بیش از هزار مازندرانی به عنوان داوطلب در پیش‌ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس از صبح دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شده است و تا ساعت ۱۳ امروز یکشنبه ۲۲ مردادماه، هزار و ۳۱ مازندرانی به صورت اینترنتی در سامانه جامع وزارت کشور به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس نام‌نویسی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه متقاضیان تا امروز ۲۲ مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: از مجموع هزار داوطلب مازندرانی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۷۱۷ نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۱۵۹ نفر مدرک دکتری دارند، همچنین ۹۲۴ داوطلب مرد و ۱۰۷ داوطلب زن هستند.

سلگی تصریح کرد: در بین این ثبت‌نام شده‌ها در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد ۷۴ نفر، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۱۸۳ نفر، نور و محمود آباد ۸۲ نفر، شهرستان بابل ۱۳۹ نفر، آمل ۱۰۶ نفر، ساری و میاندورود ۲۰۰ نفر، بابلسر و فریدونکنار ۷۴ نفر، بهشهر، گلوگاه و نکا ۹۹ نفر و نیز نوشهر، کلاردشت و چالوس ۷۴ نفر هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران اظهار داشت: یکی از فواید پیش‌ثبت‌نامی آن است که مهلت ۶۰ روزه بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات اجرایی و نظارت در دوره‌های قبل به ۱۳۴ روز در این دوره رسیده است.

گفتنی است  براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.