کد خبر : 14298
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
122 views

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از دو روز دیگر آغاز می شود

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از دو روز دیگر آغاز می شود
رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: یش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه به وبگاه وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir جهت نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پیش ثبت نام بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام و داوطلبان باید مدارک مورد نیاز مانند مدارک تحصیلی، مدارک هویتی، کارت پایان خدمت یا معافیت، مدارک ایثارگری و برخی فرم‌های دیگر را در این وبگاه بارگذاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: همه کسانی که قصد داوطلبی در انتخابات را دارند باید پیش ثبت نام را انجام دهند تا ثبت نام قطعی آن‌ها نیز انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، ادامه داد: حداقل سن برای داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال است .

سلگی با بیان اینکه حداقل مدرک مورد نیاز برای داوطلبان نمایندگی مجلس، کارشناسی ارشد یا معادل آن است، افزود: همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که سابقه ۶ ماه حضور در جبهه دارند از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار خواهند شد.

وی، با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از ماه‌های گذشته تشکیل و جلسات متعددی نیز برگزار شده است، گفت: همدلی و همفکری خوبی بین هیات‌های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در مازندران به وجود آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، ادامه داد: مسئولیت ریاست ستاد انتخاباتی با معاونت سیاسی استانداری است و فرمانداران، بخشداران و دستگاه‌های اجرایی با محوریت معاونت سیاسی انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، افزود: همفکری و همدلی خوبی با هیات نظارت بر انتخابات در سطح استان و شهرستان‌ها وجود دارد و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.