کد خبر : 15231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
97 views

استاندار مازندران اعلام کرد:

نقش حائز اهمیت رسانه ملی در تبیین وارونه نمایی رسانه‌های معاند

نقش حائز اهمیت رسانه ملی در تبیین وارونه نمایی رسانه‌های معاند
استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه‌های معاند، واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند؛ گفت: نقش رسانه ملی در جهاد تبیین و شفاف سازی حقایق بسیار مهم است. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ امروز درصدا وسیمای مرکز مازندران در نشستی با حضور استاندار و مسئولان استانی از برنامه سازان برگزیده در هفته دولت و ایام محرم و صفر تقدیر شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران درجمع کارکنان صداوسیمای مرکز مازندران، اظهار کرد: رسانه‌های معاند با همه توان به میدان آمده و نقش وارونه‌ نمایی را در جامعه بازی می‌کنند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند که در این میان نقش رسانه ملی اهمیت ویژه می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند از سوی رسانه‌ها به صورت دقیق رصد می‌شوند و از آن طرف مردم توقع دارند که رسانه‌ها صادقانه واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند‌.

 

استاندار مازندران، تاکید کرد: صدا و سیمای استان مازندران با تدابیر بسیار خوبی پیش می‌رود، ضمن آنکه استفاده از ظرفیت‌های فنی جدید می‌تواند کمک کند تا با قدرت بیشتری نسبت به امپراطوری رسانه‌ای دشمنان به تبیین حقایق نظام بپردازد.

حسینی‌پور با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای سنگین و ناجوانمردانه دشمنان انقلاب، گفت: نقش رسانه ملی در جهاد تبیین و شفاف سازی حقایق بسیار مهم است. ‎

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.