کد خبر : 15282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
108 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران عنوان کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا دوشنبه هفته آینده در محورهای استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه تا دوشنبه هفته آینده سوم مهر ماه ۱۴۰۲ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: در محور کندوان آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه در جاده هراز رفت وآمد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است تصریح کرد: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و پس فردا پنجشنبه و جمعه ۳۰ و۳۱ شهریور همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر از جاده هراز ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: آمد وشد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و پس فردا پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) جاده تهران – سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

هاشمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهرماه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ امروز، فردا پنجشنبه و پس فردا جمعه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع است.
همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱، ۲، ۳ و ۴ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: محدودیت یک طرفه در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه مقطعی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۳۰، ۳۱ شهریور و یکم مهر بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه سوم شهریور از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه بالعکس ممنوع است، افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

هاشمی گفت: اجرای این محدودیت‌های ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.