کد خبر : 15329
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
101 views

مسؤول بسیج دانش آموزی کشور خبر داد:

اهدای ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی به دانش آموزان نیازمند

اهدای ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی به دانش آموزان نیازمند
مسؤول بسیج دانش آموزی کشور از راه اندازی پویش همکلاسی و اهدای ۵۰۰ هزار سری نوشت افزار ایرانی اسلامی به دانش آموزان نیازمند خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  با آغاز سال جدید تحصیلی و به مناسبت هفته دفاع مقدس آئین مومنانه اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی در قالب پویش همکلاسی مهربان ۴ به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار سراسر استان مازندران امروز به همت سازمان بسیج سازندگی و دانش آموزی سپاه کربلا و با حضور سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران و نیز جمعی از دانش آموزان بسیجی در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار مجتبی باستان در حاشیه مراسم اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ سری نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند مازندرانی به نیابت از ۱۰ و ۴۰۰ شهید استان مازندران از اهدای ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه به دانش آموزان نیازمند در کشور خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس  با محوریت وزارت آموزش و پرورش و سپاه و همه دستگاه‌ها پویشی به نام همکلاسی راه اندازی شد که این پویش در سراسر کشور توسط خود دانش آموزان برگزار و  نوشت افزار‌ها همگی ایرانی اسلامی هستند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: مجموعه بسیج دانش آموزی با کمک معاونت فرهنگی و تربیتی و پرورشی وزارت اموزش و پرورش برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته است که یکی از آنها، ۳۶ هزار یادواره در ۳۶ هزار مدرسه گرامیداشت ۳۶ هزار شهید دانش آموز است که روز چهارشنبه ۵ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سردار باستان در ادامه از اجرای ویژه برنامه‌هایی در بستر فضای مجازی هم خبر داد و گفت: یکی از این برنامه ها، برنامه مدرسه سلام، است که دانش آموزان متوسطه اول و دوم بهترین خاطره خود در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای در بستر برنامه شاد ارسال می‌کنند و به بهترین آن جوایزی اهدا خواهد شد.
به گفته سردار باستان برنامه یک، دو، سه زنگ مدرسه دیگر برنامه بسیج دانش آموزی در فضای مجازی است که ۶ نفر از دانش آموزانی که در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و ورزشی موفق هستند خطاب به دانش آموزان دیگر راه‌های موفقیت خود را اعلام و در قالب کلیپ آن‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

* اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش آموزان نیازمند مازندرانی

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در این آئین گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۰صد بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی پیشگام است، افزود: نهاد‌هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همکاری خوبی داشته‌اند که از تلاش‌های این نهاد و همچنین اداره کل آموزش و پرورش، فرمانداری‌ها و خیرین قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است، در آستانه شروع ماه مهر و آغاز سال جدید تحصیلی و به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛ ۱۰۴۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی در قالب پویش همکلاسی مهربان ۴ به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار سراسر استان مازندران اهدا شد
این آئین مومنانه به همت سازمان بسیج سازندگی و دانش آموزی سپاه کربلا و با حضور سردار بستان ” مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور ” ، سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” ، مدیران کل حفظ و آثار، کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران و نیز جمعی از دانش آموزان بسیجی در ستاد سپاه استان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.