کد خبر : 15878
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
146 views

با حضور وزیر ارشاد صورت می‌گیرد؛

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای خزر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز، نخستین نشست خبری احسان آهنگر مدیر کل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت برگزاری اولین جشنواره رسانه ای خزر در غرب استان مازندران، با حضور عبدالمهدی حق شناس رییس سازمان بسیج رسانه مازندران،یزدانی رییس اداره اطلاع رسانی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،مهدی جویباری عضو هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران، میثم حاجی پور مسوول روابط‌ عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان ،در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران(ساری) برگزار شد.

احسان آهنگر عصر یکشنبه در این نشست با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی به غنای فرهنگی استان کمک می‌کند، اظهار کرد: مازندران در حوزه رسانه و فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری مازندران فرصتی طلایی را در خود جای داده است، گفت: آن گونه که باید و شاید نتوانستیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم از این رو برنامه‌ریزی دقیق و علمی و نگاه مثبتی باید به حوزه گردشگری داشته باشیم و رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی و آموزش جاذبه‌ها و ظرفیت‌ها را به دیگران معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مهمترین راه تبلیغات برای جذب گردشگر را در حوزه رسانه دانست و بهینه سازی مدیریت شهری را از جمله محورهای جشنواره رسانه خزر بیان و تصریح کرد: در این زمینه هم نیاز است تا تلاش وافری صورت گیرد.

آهنگر گفت: در حوزه مدیریت شهری و گردشگری باید تعامل دوسویه‌ای صورت گیرد و مدیران باید تعامل خوبی را با رسانه داشته باشند و ارائه خدمات خوب به شهروندان و تأمین و ارتقای خدمات شهری و توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند به توسعه شهری کمک کند، همچنین رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری می‌توانند با انعکاس تقاضاها و درخواست مردم نقش مؤثری در مدیریت شهری داشته باشند.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای خزر را ضرورتی در حوزه رسانه کشور برشمرد و متذکر شد: اختتامیه جشنواره روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و فعالان رسانه‌ای شمال کشور در چالوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.