کد خبر : 17356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
296 views

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو:

شرکت‌های زیرپوشش وزارت نیرو اجازه تیم‌داری ندارند

شرکت‌های زیرپوشش وزارت نیرو اجازه تیم‌داری ندارند
دبیر شورای ورزش وزارت نیرو گفت: در وزارتخانه به هیچ شرکتی اجازه تیم‌داری در هیچ رده‌ای را نمی‌دهیم.


به گزارش تیتر شمال؛ مالک حسین‌زاده دوشنبه‌شب در بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در بابلسر برگزار شد؛  اظهار کرد: کارکنان دولت بیشترین پشت میزنشینی و کمترین تحرک را دارند که این بی تحرکی عامل بیماری‌هایی از جمله چربی و فشار خون می‌شود که تنها راه رهایی و درمان آن، ورزش است.

دبیر شورای ورزش وزارت نیرو، خاطرنشان کرد: ما هم در وزارتخانه به دستور مقام معظم رهبری که ورزش همگانی را یکی از نیازهای کشور برشمردند در حال دنبال کردن تحقق و اجرای این مهم هستیم.

وی اعلام کرد: ورزش وزارت نیرو دارای نظام نامه‌ای است که ریاست شورای ورزش وزارتخانه بر عهده وزیر  و معاونین و مدیران عامل شرکت مادر تخصصی به عنوان عضو این شورا هستند.

دبیر شورای مرکزی ورزش و مسوول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق، با بیان اینکه در راستای اجرای نظام‌نامه ورزش وزارتخانه، تقویم ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی به کل کشور ابلاغ شد؛ گفت: در سال جاری تاکنون ۲۵ مسابقه کشوری برگزار شده است که این رویداد نیز در راستای تقویم ورزشی برگزار شد.

حسین‌زاده اذعان کرد: ما در وزارتخانه به هیچ شرکتی اجازه تیمداری در هیچ رده‌ای را نمی‌دهیم؛ اگر دنبال این مسائل بودیم تیم باسابقه برق شیراز را حفظ می‌کردیم.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق، گفت: هدف ما نشاط و سلامت است و برای اینکه همکاران ما دارای جسم و روحی سالمی باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم بدهند بدنبال توسعه ورزش در میان همکاران از مدیران ارشد گرفته تا سایرین هستیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، اشاره کرد: ورزش در وزارتخانه در ۳ بخش شرکت، استان و کشور انجام می‌گیرد که یک کار ویژه‌ای که امسال اتفاق افتاده است برنامه‌های ورزشی ویژه فرزندان و خانواده‌های همکاران ما در وزارت نیرو است.

حسین زاده اذعان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۸ هزار نفر در برنامه های آموزشی ویژه فرزندان و خانواده‌های همکاران شرکت نموده اند که بیش از ۴ هزار نفر برنامه ورزشی ویژه خواهران و خانواده صنعت آب و برق انجام شده است.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور، اظهار کرد: منابع انسانی سرمایه یک سازمان است که ما وظیفه داریم به سلامت یکایک همکاران توجه کنیم و امروز نیز مفتخر به برگزاری اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو با شرکت ۲۱۶ نفر ورزشکار از ۲۱ استان کشور هستیم.

وی، متذکر شد: این رویداد پر استقبال ترین مسابقات ورزشی وزارت نیرو بوده که این حجم از تیم‌ها و ورزشکاران در آن مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.