کد خبر : 15863
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
154 views

در سفر استاندار مازندران به سوادکوه صورت گرفت؛

کلنگ‌‌زنی ساختمان CCU بیمارستان شهدای زیراب

کلنگ‌‌زنی ساختمان CCU بیمارستان شهدای زیراب
مرکز سی‌سی‌یو بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان شهدای زیراب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز با همراهی هیئتی از ۶۰ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری مازندران در شانزدهمین سفر شهرستانی خود به سوادکوه سفر کرد.

حسینی‌پور پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و بازدید از کارخانه زغالشویی البرز در بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه جهت آیین کلنگ‌زنی احداث بخش مراقبت‌های ویژه قلبی این بیمارستان حاضر شد.

آیین کلنگ‌زنی احداث سی سی یو بیمارستان شهدای زیراب با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرماندار سوادکوه، خیرین سلامت و جمعی از مدیران شهرستانی انجام شد.

استاندار مازندران در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سی‌سی‌یو بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان شهدای زیراب که با بیان اینکه، دولت سیزدهم تاکنون ۱۹ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه‌کرده است، گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و هشت تخت با کمک خیرین احداث می‌شود.

وی افزود: امیدواریم تا در سال آینده و در همین زمان شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این باره گفت: ساختمان این پروژه در سه طبقه به مساحت ۴۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: بخش مراقبت های ویژه با ۶ تخت سی سی یو و ۲ تخت پست سی سی یو با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث بنا خداهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.