کد خبر : 14635
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
126 views

در هفته دولت امسال صورت می‌گیرد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال در ساری

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال در ساری
فرماندار ساری گفت: در ایام هفته دولت امسال، ۲۸۰ طرح عمرانی با صرف ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت فرماندار ساری امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در ساری، اظهار کرد: در ایام هفته دولت امسال، ۲۸۰ طرح عمرانی با صرف ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود. ‎

وی افزود: از این تعداد، ۲۳۰ طرح عمرانی شامل ۹۴ طرح در مناطق شهری و ۱۲۸ طرح نیز در مناطق روستایی با سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در گرامیداشت هفته دولت امسال در مرکز مازندران افتتاح و بهره برداری می‌شود.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: همچنین در گرامیداشت هفته دولت امسال نیز عملیات اجرایی ۵۰ طرح عمرانی با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در مرکز مازندران آغاز خواهد شد.

نوبخت، اعلام کرد از مجموع طرح هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در ایام هفته دولت امسال در مرکز مازندران آغاز می شود، ۳۳ طرح عمرانی به ارزش پنج هزار میلیارد ریال در مناطق شهری و ۱۷ طرح نیز با سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیارد ریال در مناطق روستایی است.

فرماندار مرکز مازندران، اذعان کرد: از مجموع طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در مجموع ۱۹ طرح به ارزش چهار هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با اشتغال زایی بالغ بر ۳۵۰ نفر در بخش اقتصادی، تولید و صنعتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.