کد خبر : 15915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
116 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۳ روزه از فردا در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۳ روزه از فردا در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای ارتباطی استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر فردا چهارشنبه تا صبح شنبه آینده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه جاری تا ساعت هفت صبح روز شنبه ۲۹ مهرماه از محورهای کرج چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۶ مهرماه جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ مهرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه است.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۲۸ مهرماه جاری در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد تمام تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۶ مهرماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۲۷ و ۲۸ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.