کد خبر : 18908
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
139 views

رئیس اورژانس  ۱۱۵ مازندارن اعلام کرد:

فیلم| کاهش ۷۵ درصدی فوتی در صحنه در محورهای مازندران

فیلم| کاهش ۷۵ درصدی فوتی در صحنه در محورهای مازندران
رئیس اورژانس ۱۱۵ مازندارن، گفت: تا این لحظه شاهد کاهش چشمگیر تلفات تصادفی در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در شاخص فوتی در صحنه تصادفات با ۷۵ درصد کاهش و در ماموریت‌های اورژانسی تصادفات نیز حدود ۳۴ درصد کاهش داشتیم.


به گزارش تیترشمال؛ یحیی صالح‌طبری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ماموریت‌های اورژانس مازندران در طرح سلامت نوروزی اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه در حالت آماده باش کامل برای خدمات اورژانسی در جای جای استان مازندران در ایام تعطیلات نوروزی هستیم.

وی افزود: اورژانس مازندران با اکیپ کاملی شامل  ۱۱۵ پایگاه شهری، جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس، موتور آمبولانس و یک بالگرد ملکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خدمت همه هموطنان و مسافران است.

رئیس اورژانس  ۱۱۵ مازندارن، خاطرنشان کرد: امسال از ۲۴ اسفندماه همزمان با آغاز تاریخ شروع آماده‌باش اورژانس تاکنون، نزدیک به ۱۰ هزار و ۱۸۲ ماموریت داشتیم که نسبت به سال گذشته حدود ۱۴ درصد ماموریت‌های اورژانس، افزایش پیدا کرده است.

این مسئول در خصوص ماموریت‌های تصادفی و فوتی ناشی از تصادفات در استان طی این مدت، گفت: خوشبختانه تا این لحظه شاهد کاهش چشمگیر تلفات تصادفی در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در شاخص فوتی در صحنه تصادفات با ۷۵ درصد کاهش و در ماموریت‌های اورژانسی تصادفات نیز حدود ۳۴ درصد کاهش داشتیم.

صالح‌طبری، تاکید کرد: از امروز وارد پیک دوم مسافرت‌ها شده‌ایم و پیش‌بینی ما برای پیک سوم به دلیل تعطیلات عید سعید فطر نیز صورت گرفته است و آماده‌باش اورژانس مازندران تا  ۲۴ فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.