کد خبر : 17045
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
116 views

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

جانمایی ۳۳ پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محورهای مازندران

جانمایی ۳۳ پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محورهای مازندران
مدیرکل راهداری مازندران ازجانمایی 33 پایگاه راهداری در طول محورهای مواصلاتی در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن جهانیان گفت: ۲۵۰دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به همراه ۳۵۰ نفر پرسنل برای طرح راهداری زمستانی در راهدارخانه‌های بین‌راهی استان مستقر شدند که براساس برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای آبان حدود ۶۱ درصد نیروها در راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه نمک، شن و ماسه در راهدارخانه‌های استان برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها دپو شده است، تصریح کرد:‌ همه ساله در نیمه اول سال نسبت به تهیه و حمل نمک، شن و ماسه مورد نیاز برای راهدارخانه‌های زمستانی استان اقدام می گردد.

جهانیان با تاکید بر اینکه هرلحظه احتمال وقوع کولاک، برف و یخ‌بندان در این گردنه‌ها ی استان وجود دارد، اظهار داشت: خدمات‌رسانی راهداری زمستانی به این نقاط را در اولویت اول قرار داده‌ایم تا مشکلی برای تردد به وجود نیاید.

وی در ادامه افزود: در طول گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر حدود ۱۰دستگاه دوربین نظارتی فعال است که به‌صورت آنلاین از مرکز راهداری استان دوربین‌ها رصد و محورها پایش می‌شوند؛ بدین‌ترتیب در صورت بروز مشکل می‌توان به‌ نزدیک‌ترین پایگاه محدوده برای ارائه خدمات‌ اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: تابلوهای پیام متغییر (VMS) نیز در طول محورها مستقر است و وضعیت جوی و شرایط جاده‌ها را آنلاین اطلاع‌رسانی می‌کند و همچنین تلفن گویای ۱۴۱ شبانه‌روزی در اختیار کاربران جاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.