کد خبر : 17157
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
144 views

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران عنوان کرد:

استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب ۳ شهر مازندران

استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب ۳ شهر مازندران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از استقرار ۱۰ تانکر برای تامین آب شرب سه شهر استان پس از سیل روز گذشته خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده  درخصوص قطعی آب از روز گذشته در شهرستان نور اظهار کرد: سیل غروب روز گذشته سبب شکستگی خط اصلی انتقال آب در زیر پل ایزخورده شد و به ۵۰ متر از لوله خط انتقال ۵۰۰ آسیب وارد شد.

وی با اشاره به حضور همکاران شهرستان، معاون فرماندار، فرماندار و همکاران مناطق دیگر از شب گذشته در این منطقه افزود: همکاران مسیر آب رودخانه را تغییر دادند و با شرایطی که امکان‌پذیر بود تاسیسات و لوله‌ها به منطقه انتقال پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: با همکاران و پیمانکارانی که در منطقه مستقر هستند تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد اتصال خط انتقال مخزن کردآباد به سلیاکتی باشیم.

این مسئول تأکیدکرد: در شب گذشته ۱۰ تانکر در شهرستان مستقر کردیم و در شهرهای نور، رویان ایزدشهر تقسیم شد و همکاران در حال خدمت‌رسانی و تقسیم آب بین مردم در این مناطق هستند.

برارزاده با عذرخواهی از مردم شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم تا پایان ساعت ۲۴ امشب اتصال لوله‌های آب انجام شود و برای پایداری در آبرسانی کامل به مردم تا روز شنبه این دغدغه ادامه دارد و مطمئن هستیم مردم برای رفع این مشکل با صبوری با ما همکاری خواهند کرد.

منبع:  پایگاه خبری تحلیلی بلاغ 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.