کد خبر : 17716
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
143 views

استاندار مازندران اعلام کرد:

تخصیص بودجه ۷ میلیاردی برای توانمندسازی روستاهای مازندران

تخصیص بودجه ۷ میلیاردی برای توانمندسازی روستاهای مازندران
استاندار مازندران گفت: طرح توانمندسازی روستاها، ایجاد دهکده‌های کشاورزی و دامپروری با مسئولیت و طراحی مردم روستا و حمایت دولت در دستور کار است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از روستای خرماکلا در خصوص طرح توانمند سازی ۵۰۰ روستای استان به خبرنگاران اظهار کرد: طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران در دستور کار قرار دارد و دبیرخانه توانمدسازی اقتصاد روستا در استانداری شکل گرفته است.

وی افزود: از تمامی دستگاه‌های اجرایی مسئول استان دعوت شد و طرح آموزش و اقدامات مقدماتی جهت توانمندسازی ۱۰۰ روستای استان برای سال جاری اجرایی شده است.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ۱۰۰روستا نیز هر روستا ۷ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد تا کارهای زیرساختی این روستاها انجام شود.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: یکی از اهداف بلند دولت مردمی سیزدهم، محرومیت‌زدایی است و یکی از اقدامات مهم برای تحقق این امر، اشتغال‌زایی و فعال‌شدن کسب‌وکار در روستاها است.

حسینی‌پور عنوان کرد: در طرح توانمندسازی روستاها، ایجاد دهکده‌های کشاورزی، دامپروری و صنعتی با مسئولیت و طراحی مردم روستا و حمایت دولت در دستور کار است.

وی اعلام کرد: نگاه ما آن است که روستاهای ما می‌توانند با برندسازی محصولات‌شان، صادرات محور باشند و نمونه این مهم را در همین روستای خرماکلا با برندسازی محصول لیموترش، شاهد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.