کد خبر : 10599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
116 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

تمدید زمان اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در مازندران تا 24 بهمن‌ماه

تمدید زمان اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در مازندران تا 24 بهمن‌ماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در مازندران، از ۱۷ بهمن آغاز شده و قرار بود تا ۲۳ بهمن ادامه داشته باشد که یک روز دیگر نیز تمدید شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین جوادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میهمانان ویژه‌ای در سینما سپهر ساری داشتیم؛ استاندار مازندران به اتفاق معاونان، مشاوران و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به تماشای فیلم “سرهنگ ثریا” نشستند.

این فیلم درباره خانواده‌هایی است که برای دیدار با فرزندان خود در اردوگاه اشرف، در کمپ آزادی مستقر شدند اما موفق به دیدار آنها نشدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر گفت: اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در مازندران، از ۱۷ بهمن آغاز شده و قرار بود تا ۲۳ بهمن ادامه داشته باشد که یک روز دیگر نیز تمدید شده است.

جوادی اعلام کرد: ۲۰ فیلم در این ۸ روز در سانس‌های ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ اکران می‌شود و ازجمله فیلم‌هایی است که در تهران به نمایش گذاشته شده‌اند.

وی اظهار داشت: توجه استاندار مازندران به فرهنگ و هنر قابل ملاحظه است و از این‌رو حضور ایشان حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: به زودی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را نیز در مازندران اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.