کد خبر : 20540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
105 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهاد برای پیشکسوتان لشکر ۲۵ کربلا ادامه دارد

جهاد برای پیشکسوتان لشکر ۲۵ کربلا ادامه دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جهاد برای پیشکسوتان لشکر ۲۵کربلا ادامه دارد و جهاد با نفس بهترین نوع جهاد است.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان صبر و ایثار لشکر خط شکن و خط نگهدار ۲۵کربلا، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) و حضرت مسلم (ع) و تبریک دهه امامت و ولایت و عید عرفه و غدیر، اظهار کرد: امام باقر (ع) فرمودند که هیچ فضیلتی به پای جهاد نمی‌رسد‌.
وی افزود: در میان انواع جهاد، جهاد با هوای نفس از همه انواع جهادها برتر است، شاید برخی‌ها به‌نظرشان بیاید که جهاد فقط در دوران اشتغال، دفاع مقدس یا دفاع از حرم بوده و تمام شده، خیر جهاد ادامه دارد، شما بعد از بازنشستگی تا پایان حیات باید اهل جهاد باشید.
محمدی‌لائینی ادامه داد: اولا اینکه خودتان و روحیه قبل خودتان را حفظ کنید، دوم اینکه از خانواده، فرزندان و نوه‌های خود مراقبت و مواظبت کنید، شما دشمن حساب شده و در کمین نشسته دارید.
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: شما یک پاسدار هستید، حیثیت شما امانتی در اختیار شماست و باید خوب حفظش کنید، ورود در برخی از مجامع برای شما شاید زیبنده نباشد، باید جایی بروید که حرمت شما حفظ شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حیثیت اجتماعی پاسداران بازنشسته متعلق به نظام و حفظ آن جهاد است، گفت: ورود به برخی از جریانات سیاسی که سازگاری با خط امام و رهبری نداشته باشد برای شما جایز نیست، برای ادامه راه باز نیاز به شماست.
این مسئول تصریح کرد: شما هیچگاه بازنشسته نمی‌شوید و سربازان همیشه به خط هستید، ما الان در ادامه راه شهدا روی شما حساب باز می‌کنيم و به کمکتان امید داریم، همیشه افتخار و سرمایه هستید، علیرغم اینکه اسرائیل و دیگران عده‌ای را سرمایه خود می‌دانند شما سرمایه امام زمان (عج) هستید.
وی در پایان یادآور شد: جهاد ادامه دارد، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای خودتان ضرورت دارد، جهاد با نفس بهترین نوع جهاد است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.