کد خبر : 20582
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۰
113 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:

ذخیره ۱۳۰ هزار تن گندم در مازندران

ذخیره ۱۳۰ هزار تن گندم در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: هم‌اکنون موجودی استراتژیک گندم در سیلوهای استان به بیش از ۱۳۰ هزار تن رسیده است.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم و سیلوی مرکزی نکا ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت از کشاورزان استان در زمان تحویل محموله‌های خود تاکید کرد و افزود: کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی نقشی اساسی در امنیت غذایی کشور و توسعه اقتصادی استان دارند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان مازندران تاکنون بیش از ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی، کامیون و واگن‌های گندم به این سیلو حمل می‌شود اظهار کرد: همزمان با خرید تضمینی گندم در استان ، هماهنگی‌های لازم برای تامین گندم کیفی استان از طریق حمل جاده‌ای و ریلی از سایر استان‌ها نیز صورت گرفته و گندم تولیدی استان‌های گلستان، خوزستان و کرمانشاه روانه سیلوهای مازندران شد.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: به منظور تامین گندم مصرفی استان و با هماهنگی‌های انجام شده با تشکل‌های حمل و نقل استان‌های مازندران و گلستان، روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی، کامیون و واگن‌های حمل گندم وارد سیلوی شهید میرزاپور نکا می‌شود.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون موجودی استراتژیک گندم در سیلوهای استان به رقمی بیش از ۱۳۰ هزار تن رسیده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.