کد خبر : 32596
تاریخ انتشار :یکشنبه ۹ آذر ۱۴۰۴
-

برگزاری جلسه بررسی روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری

برگزاری جلسه بررسی روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری
جلسه بررسی روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری به ریاست مهدی یونسی، استاندار مازندران و با حضور سید حسن احمدی، شهردار ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندرانجلسه‌ای به منظور بررسی روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری به ریاست مهدی یونسی، استاندار مازندران و با حضور عبدالرضا دادبود، معاون عمرانی استاندار، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری، سید حسن احمدی، شهردار ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه، روند اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری مورد ارزیابی قرار گرفت.

احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری با هدف کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و مدیریت بهینه پسماندهای شهری از پروژه‌های مهم زیست‌محیطی در مرکز استان مازندران به شمار می‌آید.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.