کد خبر : 3956
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
105 views

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز از فردا

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز از فردا

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی و بازگشایی تونل نشل به‌صورت مقطعی خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از تاریخ 10 لغایت بهمن‌ماه12 به صورت 24 ساعته و در تاریخ 13 بهمن‌ماه تا ساعت 12 ظهر در این محور ممنوع است. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی و بازگشایی تونل نشل به‌صورت مقطعی خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از تاریخ 10 لغایت بهمن‌ماه12 به صورت 24 ساعته و در تاریخ 13 بهمن‌ماه تا ساعت 12 ظهر در این محور ممنوع است.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران طی گفت‌وگویی از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی و بازگشایی تونل نشل بصورت مقطعی خبر داد.

وی افزود: به منظور عملیات راهسازی و بازگشایی تونل در محور هراز (تونل نشل) کیلومتر 63 الی 65، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از تاریخ 10 لغایت  بهمن‌ماه12 به صورت 24 ساعته و در تاریخ 13 بهمن‌ماه تا ساعت 12 ظهر در این محور ممنوع است و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

جهان‌تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.