کد خبر : 4133
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
127 views

نوبخت: در حفظ بیت‌المال و صیانت از حقوق شهروندی با هیچ سازمان یا احدی مماشات نخواهیم کرد

نوبخت: در حفظ بیت‌المال و صیانت از حقوق شهروندی با هیچ سازمان یا احدی مماشات نخواهیم کرد

فرماندار ساری در جریان بازدید از آخرین وضعیت آزدسازی سواحل مرکز استان با بیان اینکه وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی است و در این مسیر کوتاه نمی‌آییم؛ گفت: در این امر هیچگونه قصوری پذیرفتی نیست و ما نیز با هیچ نهاد، سازمان و یا احدی مماشات نخواهیم کرد. به گزارش تیتر شمال؛

فرماندار ساری در جریان بازدید از آخرین وضعیت آزدسازی سواحل مرکز استان با بیان اینکه وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی است و در این مسیر کوتاه نمی‌آییم؛ گفت: در این امر هیچگونه قصوری پذیرفتی نیست و ما نیز با هیچ نهاد، سازمان و یا احدی مماشات نخواهیم کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز محمدعلی نوبخت فرماندار ساری با همراهی عباسی معاون عمرانی، محمودی بخشدار فرح‌آباد، اکبری مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از آخرین وضعیت آزادسازی سواحل توسط نهادها، دستگاه‌های دولتی و نظامی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، نوبخت از پلاژهای نیروی انتظامی، برق، صندوق رفاه دانشجویی، ارتش،  هوانیروز و  اداره زندان‌ها بازدید کرد.

فرماندار ساری در جریان بازدید از آخرین وضعیت آزدسازی سواحل مرکز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی است و در این امر هیچگونه قصوری پذیرفتی نیست؛ گفت: از حقوق شهروندان قطعا دفاع خواهیم کرد و با هیچ نهاد،  سازمان و یا احدی مماشات نخواهیم کرد.

وی با اشاره به دستورات ریاست محترم جمهور، معاون رئیس جمهور و استاندار مازندران در خصوص بازگشایی سواحل، گفت: ما معتقدیم همان‌طور که امامین انقلاب، خودشان را خادم ملت و مردم می‌دانند، همه ما مسئولان نیز خادم ملت و مردمیم و لذا باید فضایی را ایجاد کنیم تا نشاط اجتماعی ایجاد شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه باید  مردم به معنای واقعی کلمه در سطوح ثروت، قدرت و حاکمیت کاملا شریک باشند، تصریح کرد: شأن ما در خدمتگزاری به مردم تعریف می‌شود و بر مبنای این اصل، وظیفه ما صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی و مطالبات مردم در این راستاست.

فرماندار ساری با اعلام اینکه از مجموع 13 کیلومتر و 204 متر سواحل شهرستان ساری تا به‌حال 10کیلومتر و 506 متر آن آزاد شده است، تاکید کرد: دو کیلومتر و 698 متر باقیمانده در اختیار 5 مجتمع آموزشی رفاهی قرار دارد که با وجود دستورات قاطعانه‌ای که از حوزه ملی صادر شده، مشکلی در آزادسازی این مناطق وجود ندارد.

نوبخت با بیان اینکه ما برای این دستگاه‌ها مهلت چند روزه‌ای را مشخص کردیم تا راهکارهای قانونی و لازم انجام شود؛ اذعان کرد:  قطعا در این راه از حقوق شهروندان دفاع خواهیم کرد و با هیچ نهاد،  سازمان و یا احدی مماشات نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.