کد خبر : 9255
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
123 views

تکذیب کشته‌سازی نوجوان تنکابنی از سوی معاون استاندار مازندران

تکذیب کشته‌سازی نوجوان تنکابنی از سوی معاون استاندار مازندران
روح الله سلگی، کشته سازی را از جمله استراتژی‌های دشمن در جریانات اخیر برشمرد و گفت: کشتن نوجوانی در تنکابن، دروغ رسانه‌های معاند است.


به گزارش تیترشمال؛ روح الله سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران کشته سازی را از جمله استراتژی‌های دشمن در جریانات اخیر برشمرد و از خانواده‌ها خواست تا مراقبت و کنترل بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

وی ادامه داد: استراتژی دشمن این است که به رغم آنکه کشته‌ای وجود ندارد، اما با انتخاب جوانان و نوجوانان مظلوم و معصوم که براثر حوادث طبیعی و یا تصادف جان باختند، پروژه کشته سازی را دنبال کند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه برخی کشورهایی که هنوز انتخابات را تجربه نکردند، ادعای نسخه نویسی دموکراسی دارند، به انتشار اسامی مختلفی مبنی بر کشته‌های حوادث اخیر در تنکابن اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد صاحبان بسیاری از اسامی منتشر شده زنده بوده ولی دشمن به دنبال آن است با بهره گیری از دروغ به جریان اغتشاشات معدود دامن زده و می‌خواهد با دروغ‌های بزرگ یک عده را فریب دهد.

سلگی با اظهار اینکه در دراز مدت جریان رذل و دروغ پردازی معاندان بیشتر مشخص می‌شود، گفت: مدرن ترین و پیچیده‌ترین جنگ‌های رسانه‌ای عصر کنونی را علیه ملت ایران نمایش درآوردند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه شکاف انقلاب مجازی با واقعیت صحنه مشهود است، کشتن نوجوانی در تنکابن را دروغ رسانه‌های معاند خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.