چشم‌انداز درخشان در گسترش همکاری‌های دوسویه

چشم‌انداز درخشان در گسترش همکاری‌های دوسویه

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در دیدار اخیر ابوالقاسم قوپرانلو رئیس و اعضای انجمن انبوه‌سازان استان با سید ذوالفقار شریفی، عضو شورای اسلامی شهر ساری و سید حسن احمدی سقندیکلایی، شهردار مرکز مازندران، سازوکار همکاری گسترده‌تری برای تأمین منافع شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمات شهری موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. در این دیدار، بر لزوم توجه

با نصب سامانه «برق من» از برنامه محدودیت احتمالی مطلع شوید

با نصب سامانه «برق من» از برنامه محدودیت احتمالی مطلع شوید

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند؛ افزایش زودهنگام دمای هوا، رشد ۸ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به دنبال داشته است. با توجه به افزایش نامتعارف مصرف برق و کاهش منابع تولید نیروگاههای برقابی به دلیل خشکسالی، احتمال اعمال محدودیت در مصرف برق مشترکان وجود دارد.  هموطنان

در نشست استانداران ادوار مازندران چه گذشت؟

در نشست استانداران ادوار مازندران چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران در این دیدار اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودجه مازندران در سال جاری هستیم. وی ضمن تشکر و تقدیر از حضور استانداران ادوار در این نشست، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند استانداران ادوار را در مسیر تحقق برنامه توسعه‌ای مازندران بسیار مهم

هواتو مثبت کن

هواتو مثبت کن

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ ️ شرکت توزیع برق مازندران در اطلاعیه‌ای از تمامی شهروندان مازندرانی خواست تا به پویش #هواتو_مثبت_کن بپیوندند. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه هموطنان می رساند با توجه به افزایش محسوس دمای هوا در اکثر نقاط کشور، رشد ۸ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته و‌

تلاش‌های کارگران شهرداری مغفول نمی‌ماند/ اجرای جهاد آسفالت معابر در آینده‌ای نزدیک

تلاش‌های کارگران شهرداری مغفول نمی‌ماند/ اجرای جهاد آسفالت معابر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ شهردار مرکز مازندران، در سومین جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور معاونان شهردار، شهرداران مناطق، روسای سازمان‌ها و مدیران واحدهای مختلف در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، بر اهمیت مدیریت هزینه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد. سید حسن احمدی سقندیکلایی با تبریک هفته کار و کارگر به

ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران بسیار حائز اهمیت است

ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران بسیار حائز اهمیت است

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ محسن محمدنژاد اظهار داشت: با توجه به تردد میلیونی در جاده‌های مازندران، اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، آشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، تعویض گاردریل با نیوجرسی، رنگ آمیزی پایه‌ها و نرده‌ها، شستشو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس‌ها و… با جدیت در دست اجراست.  وی خاطر نشان ساخت: ایمنی

اعزام ۳ تیم خدام حرم امام رضا (ع) طی دهه کرامت به مازندران

اعزام ۳ تیم خدام حرم امام رضا (ع) طی دهه کرامت به مازندران

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ محمداسماعیل امام‌زاده در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: شبکه خادم‌یاری کشور از نیمه اول سال ۱۳۹۵ فعال و امروز با افزون بر ۱۶۶ هزار خادمیار تثبیتی در حال فعالیت است که سهم مازندران ۱۲ هزار خادم‌یار است. وی افزود: امروز در ۶۱۰

فیلم| آخرین وضعیت فعالیت پتروشیمی میانکاله پس از دستور توقف رئیس جمهور

فیلم| آخرین وضعیت فعالیت پتروشیمی میانکاله پس از دستور توقف رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در حالی این روزها، دلهره کنش‌گران محیط زیست در پی تحرکات سرمایه‌گذار پروژه پتروشیمی در مراتع حسین‌آباد، بیشتر و بیشتر می‌شد که صدور دستور توقف فعالیت پروژه پتروشیمی میانکاله، تبسم رضایت را بر لب دوستداران محیط زیست و مردم محلی، نشاند. خبرنگار تیترشمال برای اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت این مرکز

تعامل سه جانبه سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کل کشور و شهرداری ساری

تعامل سه جانبه سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کل کشور و شهرداری ساری

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ به دنبال رایزنی پیشین سید حسن احمدی سقندیکلایی شهردار مرکز مازندران با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور بابت حل ریشه ای بحران چندین ساله بدهی این دستگاه اجرایی که با پیگیری های مستمر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود، جلسه هم اندیشی

جلسه ساماندهی، تقویت تجهیزات و کارخانه‌های تولیدی شهرداری ساری برگزار شد

جلسه ساماندهی، تقویت تجهیزات و کارخانه‌های تولیدی شهرداری ساری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ یکی از راهبردهای شاخص شهرداری و سیاست مدیریتی سید حسن احمدی سقندیکلایی شهردار مرکز استان، استفاده حداکثری از ظرفیت های درون سازمانی شهرداری و استعدادهای بالقوه انسانی برای ارائه بالاترین سطوح خدمت رسانی به مردم است. در همین ارتباط جلسه ساماندهی و تقویت تجهیزات و تأسیسات فنی عمرانی شهرداری با سید