افتتاح توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت و خطوط دو مداره ۶۳ کیلوولت فجر گنبد

افتتاح توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت و خطوط دو مداره ۶۳ کیلوولت فجر گنبد

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ با حضور دکتر رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر، دکتر موسوی تاکامی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، دکتر عبدالحکیم آق آرکاکلی نماینده مردم شریف شهرستان گنبد کاووس و فرماندار این شهرستان، آیین افتتاح دو فیدر ۲۳۰ کیلوولت و دو فیدر ۶۳ کیلوولت پست انتقال ۲۳۰/۶۳ فجر گنبد

از هیچ تلاشی برای عمران ساری فروگذار نخواهم کرد

از هیچ تلاشی برای عمران ساری فروگذار نخواهم کرد

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ شهردار ساری در صدو هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که با آئین تحلیف سید احمد صالحی به عنوان عضو جدید پارلمان شهری همراه بود، در بدو سخنانش، پس از انتخاب به عنوان شهردار از اعضای شورای ششم به دلیل اعتمادی که به او برای هدایت شهرداری ساری داشته‌اند، قدردانی کرد. سید

اثبات مدیریت شهری پویا در دوره ششم شورا تا خروج از بحران با مولدسازی و سرمایه‌گذاری

اثبات مدیریت شهری پویا در دوره ششم شورا تا خروج از بحران با مولدسازی و سرمایه‌گذاری

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ سید حسن احمدی سقندیکلایی شهردار جدید ساری در مراسم تحلیف، پس از ادای سوگند، ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری و میاندورد در خانه ملت، فرماندار ساری و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: از مردم فهیم مرکز استان که در انتخابات ۱۴۰۰ اعتمادشان را

موانع پیش‌روی انبوه‌سازان را مرتفع خواهیم کرد

موانع پیش‌روی انبوه‌سازان را مرتفع خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ شهردار ساری در دیدار با جمعی از انبوه سازان این شهر، با بیان اینکه شهرداری، انبوه سازان را به چشم سرمایه گذاران می نگرد، اظهار کرد: بسترسازی مناسب قانونی برای توسعه تعاملات متقابل در دستور کار قرار می گیرد. سید حسن احمدی سقندیکلایی در جمع فعالان این عرصه و حسین وریجی

شوک به شالیکاران مازندرانی با افزایش تعرفه آب‌بها

شوک به شالیکاران مازندرانی با افزایش تعرفه آب‌بها

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ در روزهایی که شالیکاران مازندران در تدارک آماده‌سازی شالیزارها برای فصل کشت هستند، خبر افزایش تعرفه آب‌بها، به مثابه سطلی آب سرد بر پیکر خسته کشاورزان ریخته شده است. صدای اعتراض در گوشه و کنار روستاها و مزارع به گوش می‌رسد؛ کشاورزانی که نگران از آینده مبهم برنج‌کاری، سفره خود را

ابقای نوبخت تا افتتاح زباله‌سوز ساری و نوشهر تا نیمه تابستان امسال

ابقای نوبخت تا افتتاح زباله‌سوز ساری و نوشهر تا نیمه تابستان امسال

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ مهدی یونسی‌رستمی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری مرکز مازندران اظهار کرد: تا زمانی که من هستم دکتر نوبخت فرماندار ساری خواهد ماند. وی افزود: سرمایه‌گذاری برای تولید شعار سال است و این الویت ما است و ما موانع سرمایه‌گذاری را از جلوی پای سرمایه‌گذاران بر می‌داریم. استاندار مازندران، خاطرنشان کرد:

سیدحسن احمدی به عنوان شهردار چهل‌وپنجم معارفه شد

سیدحسن احمدی به عنوان شهردار چهل‌وپنجم معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ طی آیینی در جلسه شورای اداری ساری با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم ساری و میاندورود در،فرماندار ساری و سایر مسئولان شهری، سید حسن احمدی که با حکم اسکندر مومنی، وزیر کشور به عنوان شهردار ساری منصوب گردیده بود، رسما معارفه شد. ‎   مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران در جلسه

سکوت مسئولان، فریاد زمین‌خواران؛ فاجعه‌ای برای میراث ملی

سکوت مسئولان، فریاد زمین‌خواران؛ فاجعه‌ای برای میراث ملی

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران، ضمن ادای تکلیف در رسالت اطلاع‌رسانی در راستای سیاست‌های کلی، با تحلیل وقایع، مطالبه‌گری را همواره در دستور کار خود داشته است و بر این اساس طی روزهای اخیر در پی انتشار گزارشی تحت عنوان «در بی‌تدبیری مسئولان؛ مهم‌ترین پژوهشکده اکولوژی شمال‌ تعطیل شد» با اطلاع‌رسانی

۱۱ طرح سرمایه‌گذاری از مجموع ۵۰ طرح بازدید شده اجرایی نشد/ ابطال تغییر کاربری در انتظار طرح‌های اجرا نشده

۱۱ طرح سرمایه‌گذاری از مجموع ۵۰ طرح بازدید شده اجرایی نشد/ ابطال تغییر کاربری در انتظار طرح‌های اجرا نشده

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ دکتر عبدالرضا کریم‌پور ملکشاه دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مروری بر مهمترین اقدامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در سال ۱۴۰۳ و اهم برنامه‌ها در سال ۱۴۰۴ ،اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران

کاهش تصادفات جاده‌ای مازندران با اجرای پویش «شیش دونگ برانیم»

کاهش تصادفات جاده‌ای مازندران با اجرای پویش «شیش دونگ برانیم»

به گزارش پایگاه خبری تیترشمال؛ محسن محمدنژاد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در مراسم اختتامیه پویش اظهار کرد: اجرای ۲۰ روزه طرح (۲۵ اسفندماه الی ۱۵ فروردین) سراسری پویش نه به تصادف با پیام محوری”شیش دونگ برانیم” در ایام نوروز ۱۴۰۴در سطح محورهای ارتباطی استان با هدف جلب توجه رانندگان و