تیم حقوقی در شهرستان های مازندران برای مبارزه با زمین خواری تشکیل میشود
نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با زمینخواری با بیان اینکه آینده استان به حفاظت از جنگلها و منابع طبیعی بستگی دارد، گفت: باید تیم حقوقی در شهرستان های مازندران برای مبارزه با زمین خواری تشکیل شود تا بتوانند در دعاوی مربوط به زمینخواری در کنار دستگاههای اجرایی قرار گیرند. به گزارش تیتر شمال؛ به








