اتصال ۷۰ هزار مشترک پرمصرف برق مازندران به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف

اتصال ۷۰ هزار مشترک پرمصرف برق مازندران به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سید کاظم حسینی روز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران در ساری اظهار کرد: ۴۰ هزار مشترک پرمصرف خانگی و ۲۸ هزار واحد تجاری پرمصرف در استان شناسایی و به کنتورهای هوشمند کنترل مصرف متصل شده‌اند که بر اساس آن، میزان مصرف این مشترکان به‌صورت خودکار مدیریت