کد خبر : 35289
تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵
-

بررسی پروژه‌های برق غرب مازندران با حضور نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای

بررسی پروژه‌های برق غرب مازندران با حضور نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای
جلسه بررسی و ارزیابی پروژه‌های برق غرب مازندران با حضور نماینده مردم تنکابن و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد و بر شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه‌ها پیش از فصل گرما تأکید شد.

 

 

 


به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  –جلسه بررسی و ارزیابی پروژه‌های برق غرب مازندران با حضور نماینده مردم تنکابن و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد و بر شتاب‌بخشی به تکمیل پروژه‌ها پیش از فصل گرما تأکید شد.

 این نشست به میزبانی فرمانداری تنکابن و با حضور دکتر حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس، مرتضی شکوهی، فرماندار ویژه تنکابن، و مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، تشکیل شد.

در این جلسه، دکتر حسینی ضمن قدردانی از اقدامات جهادی مهندس نصیری و مجموعه شرکت، بر مدیریت زمان و شتاب‌بخشی به پروژه‌ها با توجه به افزایش مصرف برق در فصل تابستان تأکید کرد.

مهندس نصیری نیز اولویت‌بندی پروژه‌ها، توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و تولید پراکنده، و تلاش برای تأمین برق پایدار در فصل گردشگری را از برنامه‌های اصلی شرکت برشمرد.

مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، ضمن تشریح برنامه‌های این شرکت برای تقویت شبکه غرب استان، اولویت‌بندی پروژه‌ها را کلید موفقیت در عبور از پیک مصرف دانست.

وی با تأکید بر اینکه هدف نهایی ما خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم است، به راهکارهای توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: پیگیری جهت احداث نیروگاه‌های خورشیدی و نیروگاه‌های تولید پراکنده (مقیاس کوچک) در غرب مازندران، از اولویت‌های کاری ماست. ما معتقدیم با تکیه بر پروژه‌های اولویت‌دار و حمایت‌های ویژه دکتر حسینی در سطح ملی و استانی، برنامه‌های در دست اجرا با قوت بیشتری به پیش خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به ویژگی جغرافیایی غرب مازندران افزود: با آغاز فصل گرما و افزایش حضور مسافران و گردشگران در این منطقه، برنامه‌ریزی‌های دقیقی جهت پایداری شبکه انجام شده است و با همکاری و نظارت مستمر نماینده مردم و مسئولان محلی، امیدواریم شاهد به ثمر نشستن این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

این نشست نشان‌دهنده همکاری نزدیک دستگاه‌های اجرایی و نماینده مردم در مسیر ارتقای پایداری شبکه برق غرب استان و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.