کد خبر : 10789
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
103 views

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران وصل شد/اعمال تعرفه‌های جدید از فروردین سال آینده

گاز تمامی جایگاه‌های سی ان جی مازندران وصل شد/اعمال تعرفه‌های جدید از فروردین سال آینده
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به قطعی گاز جایگاه‌های سی ان جی مازندران به به دلیل اُفت فشار و گازرسانی بهتر به شبکه خانگی و تجاری؛ گفت: جریان گاز در تمامی جایگاه‌های سی ان جی استان، وصل شده است.


به گزارش تیترشمال؛ قاسم مایلی‌رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هفته گذشته به دلیل اُفت فشار و گازرسانی بهتر به شبکه خانگی و تجاری جایگاه‌های سی ان جی استان از دسترس خارج شد، گفت: جریان گاز در تمامی ۱۲۶ جایگاه‌های سی ان جی استان هم اکنون وصل شده است.

وی افزود: براساس مصوبه هیئت دولت که در ۱۶ آذر امسال به تصویب رسید، تعرفه گاز سه پله اول مصرف گاز خانگی بدون تغییر باقی ماند و هیچ افزایشی نیافت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، خاطرنشان کرد: این تخفیف در تعرفه گاز مشترکان فقط مربوط به زمستان است و از فروردین ۱۴۰۲تعرفه‌های جدید اعمال می‌شود.

رستمی با بیان اینکه جدول تعرفه گاز‌های خانگی دارای ۱۲ پلکان است که از پلکان اول تا سوم حدود ۷۵ درصد مشترکین گاز در این پلکان‌ها مصرف متعادل دارند؛ عنوان کرد: اما برای ۲۵ درصد از مشترکین گاز پرمصرف و بد مصرف که معادل ۵۰ درصد گاز بخش خانگی را شامل می‌شود جریمه هم لحاظ می‌شود و اگر از پلکان سوم، ۹۶ درصد مشترکین گاز خارج شوند حدود دو و نیم برابر جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.