کد خبر : 10548
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
114 views

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

بازگشایی ۸۷ مسیر روستایی گرفتار در برف مازندران/گاز جایگاه‌های سی ان جی وصل شد

بازگشایی ۸۷ مسیر روستایی گرفتار در برف مازندران/گاز جایگاه‌های سی ان جی وصل شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: ۸۷ مسیر روستایی در مازندران که از دیروز به دلیل بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.


به گزارش تیتر شمال؛  حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جاده ارتباطی ۱۶۵ روستای بالادست مازندران از دیروز به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون راه ارتباطی ۸۷ روستا بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه راهداران مشغول پاکسازی ۷۸ مسیر روستایی دیگر در استان هستند ابراز امیدواری کرد این مسیر‌ها تا فردا بازگشایی شود.

محمدی ادامه داد: برق ۲۰ روستا نیز دیروز به دلیل بارش برف قطع شده بود که با تلاش ماموران شرکت توزیع برق برق ۱۷ روستا وصل شده است و برق سه روستای شیخ موسی و معدن بابل و برنت سوادکوه نیز بزودی وصل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: آب بخش‌هایی از شهر قائم شهر نیز صبح دیروز به دلیل بارش باران و شکستگی خط لوله انتقال آب، قطع شده بود که با تلاش ماموران آبفا ساعت ۲ بامداد امروز وصل شد.

وی با بیان اینکه گاز جایگاه‌های سی ان جی در برخی مناطق برای جلوگیری از اُفت فشار گاز احتمالی دیروز قطع شده بود، افزود: گاز این جایگاه نیز امروز وصل شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: میزان مصرف گاز در استان به مرز ۴۱ میلیون متر مکعب رسیده است و فشار گاز در بابل که در انتهای مسیر انتقال گاز وجود دارد به ۳۸۶ پوند رسید.

محمدی از مردم خواست با توجه به تداوم سرما امروز، مصرف گاز را مدیریت کنند تا مشکلی در تامین گاز به وجود نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.