کد خبر : 11554
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
105 views

نماینده ولی فقیه مازندران تاکید کرد:

ضرورت وحدت رویه در برخورد با بروز ناهنجاری‌های اجتماعی/حجاب یک واجب شرعی و قانونی است

ضرورت وحدت رویه در برخورد با بروز ناهنجاری‌های اجتماعی/حجاب یک واجب شرعی و قانونی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مقابله با بروز برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اغتشاشات اخیر وحدت نگاه و رویه بین دستگاهی مهم است، همه نهادها باید پای موضع شفاف مقام معظم رهبری بیایند، حجاب یک واجب شرعی و قانونی است.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران و معاونین، ضمن عرض تبریک سال نو و خداقوت به نیروی خدوم انتظامی استان بعد از یک ماه پر کار، اظهار کرد: ایام شب قدر را در پیش رو داریم که این فرصت بسیار مهم معنوی هم جای تبریک دارد و هم به‌خاطر ضربت خوردن اولین شهید محراب جای تسلیت دارد.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید بهمن مرادیان یکی نیروهای انتظامی در مرکز استان، افزود: مازندران از استان‌های پرتردد در ایام تعطیلات به‌خصوص تعطیلات نوروز است، ۲۰ میلیون نفر مسافر عدد زیادی است اما بحث امکانات مادی و پشتیبانی اینجا در حد یک استان است.

محمدی لائینی یادآور شد: امکانات دستگاه‌های اجرایی ما به‌خصوص نیروی انتظامی از پس این موج عظیم مسافران بر نمی‌آید، همچنین اینکه تعداد نیروهای انتظامی نیز کافی نیست، نیروها خسته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن اظهار امیدواری از توجه جامعه به خدمات نیروی انتظامی، تاکید کرد: افکار عمومی باید بداند که این نیروها از دل مردم هستند و با هدف حفظ امنیت فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در مقابله با بروز برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اغتشاشات اخیر وحدت نگاه و رویه مهم است، در مسائل پوششی رهبر عزیزمان اخیرا به صراحت بارها بیان کردند که مسئله حجاب یک بحث شرعی و قانونی است، بی‌حجابی نیز حرام شرعی و سیاسی است، از این رو همه نهادها باید پای همین موضع شفاف بیایند و حجت بر همه دستگاه‌ها و نهادها تمام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم همه به وحدت نظر برسند تا خستگی نیروها و سربازان، خستگی کار باشد نه خستگی ناشی از افکار و مباحث روانی و یا تعارضات کاری، امیدواریم همکاران نظامی با انگیزه‌تر از هر نظامی لباس سربازی اسلام و دین را قدر بشناسند و پای آن بایستند و بدانند که عامه مردم قدرشناس هستند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.