کد خبر : 9730
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
74 views

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تزکیه و ریشه‌کنی فقر دو ثمره مهم زکات/کمیته امداد در ترویج عفاف و حجاب پیشقراول باشد

تزکیه و ریشه‌کنی فقر دو ثمره مهم زکات/کمیته امداد در ترویج عفاف و حجاب پیشقراول باشد
حجت‌الاسلام لایینی با بیان اینکه زکات در دوبعد تربیت و تزکیه و نیز ریشه کنی فقر حایز اهمیت است؛ گفت: کمیته امداد باید در ترویج حجاب و عفاف پیشگام باشد.


به گزارش تیترشمال؛ حجت‌الاسلام محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم نخستین جشنواره زکات کمیته امداد مازندران اظهار کرد: تمام فلسفه هستی، تربیت انسان است و تربیت بدون تغذیه ممکن نیست؛ لذا هدف زکات در دو بعد تربیتی و تغذیه مهم است.

وی افزود: زکات در بعد تربیت و تزکیه و نیز تغذیه و ریشه کنی فقر حایز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند پرداخت زکات در استان مازندران روزافزون است و این امر ارزشمند است که باید از مودیان استان و مسئولان مربوطه قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام لائینی ادامه داد: اگر ما تربیت را دوست داریم باید مقدمات آن را فراهم کنیم و در کنار آن باید فرهنگ‌سازی نیز صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود حجاب و عفاف در کشور از کمیته امداد انتظار داریم که در ترویج فرهنگ و عفاف و بویژه چادر در استان پیشگام باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اعلام کرد: فردا روز نهم دی ماه روز بصیرت است که بسیار روز فرخنده است و در شرایط موجود نیاز به بصیرت داریم؛ چرا که مردم بی بصیرت نمی‌توانند بهنگام عمل کنند.

حجت‌الاسلام لائینی عنوان کرد: از تمام مردم و مسئولان استان درخواست می‌کنم که فردا روز نهم دی ماه را گرامی بدارند و این حماسه بزرگ بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.