کد خبر : 11671
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
121 views

نماینده مردم بابل در مجلس:

مسئولان در حوزه عفاف و حجاب با برنامه پیش بروند/مازندران محروم از بودجه ملی

مسئولان در حوزه عفاف و حجاب با برنامه پیش بروند/مازندران محروم از بودجه ملی
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه مقام معظم رهبری در حوزه عفاف و حجاب مدنظر قرار می‌گیرد و باید مسئولان با برنامه پیش روند.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: موضوع واردات خودرو دست دوم در تذکرها و نطق‌ها به وزرا ابلاغ شده اما مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف طرح واردات خودرو مجلس ادامه داد: خطر و تناقص در تحقق شعار سال به دلیل اقدام عجیب شورای رقابت و موضوع اعلام قیمت‌‌های آنچنانی که گویا صاحبی بالای سر آنها نیست، صورت گرفته است و باید به شدت با این موضوع برخورد شود.

وی در تذکری خطاب به مجمع تشخیص مصلحت افزود: موضوع ابلاغ قیمت مسکن، حل مشکل آزادراه شمال و سد هراز و وضعیت نامناسب جاده‌های بابل مورد تذکر مجمع تشخیص و وزیر راه و شهرسازی است.

سعادتی با تذکر به سران قوا مطرح کرد: برای اجرای قانون و تصمیماتی که در موضوعات طرح عفاف و حجاب گرفته شده است، توصیه مقام معظم رهبری در این موضوع مد نظر قرار می‌گیرد و باید مسئولان با برنامه پیش روند، عدم اقدام، قطعاً حرام شرعی است و از وزیر کشور و فرمانده انتظامی در این موضوع تشکر می‌کنم و بدانند که مردم بزرگترین پشتیبان آنها هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه استان توریستی مازندران از بودجه ملی محروم است، بیان کرد: با توجه به انباشت زباله در سواحل و جنگل، اراده عملی در سازمان برنامه و بودجه بسیار کم است.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته و اختلافات طبقاتی مطرح کرد: در خصوص حذف یارانه‌ها بسیار تذکر داده‌ایم و همچنین گرانی ارزاق عمومی و دارو بسیار مهم است.

وی با تذکر به وزیر ورزش و جوانان درباره انجام مصوبات سفر و عمل به وعده‌ها، تصریح کرد: به وزیر آموزش و پرورش درباره حل مشکلات رتبه‌بندی، 32 پروژه ناتمام و اولویت به افراد المپیادی تذکر می‌دهم، حل مشکل بدهی آموزش و پرورش بابل و تعیین تکلیف مسئولان آن توسط رئیس جمهور از اولویت‌ها است، همچنین از سرمایه‌گذاران در استان باید حمایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.