کد خبر : 11698
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
170 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

شعله‌های انقلاب اسلامی دامن رژیم صهیونیستی را می‌گیرد/پرهیز از چند صدایی در مقابله با بی حجابی

شعله‌های انقلاب اسلامی دامن رژیم صهیونیستی را می‌گیرد/پرهیز از چند صدایی در مقابله با بی حجابی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شعله‌های انقلاب اسلامی دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و در آینده نزدیک ریشه‌کن خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه ساری در بین نمازگزاران و روزه داران حاضر در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه حضرت علی(ع) در نامه خود به امام حسن مجتبی(ع) (نامه سی و یکم در نهج البلاغه) همه را سفارش می کنم باتقوا باشید، چرا که همه خوبی ها در پرتو تقواپیشه گی است، اظهار کرد:همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد.

وی به روز ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قدردان خدمات ارتش در حوزه امنیت و دفاع هستیم.

محمدی لائینی به بی حجابی ها در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: نباید تسلیم فرهنگ غرب شد و به حجاب که یادگار حضرت زهرا(س) است بی اعتناء شد. باید برای حفظ عفاف و حجاب وحدت داشته باشیم و راهکارهای فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب ارائه نمائیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمن با ورود به حوزه عفاف و حجاب و ترویج بی حجابی به دنبال ایجاد جنگ فرهنگی است، افزود: در حوزه عفاف و حجاب نباید چند صدایی را شاهد باشیم.  منویات رهبری در حوزه عفاف و حجاب، فصل الخطاب است.رهبری فرمودند حجاب یک واجب شرعی و قانونی و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

محمدی لائینی ضمن قدردانی از حضور پر شور و شعور مازندرانی ها در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: قدس یک مسئله جهانی و اسلامی است و مختص مردم فلسطین نیست تمام مسلمانان درباره قدس باید وحدت نظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با بیان اینکه قدس جزئی از پیکر اسلام است و باید برای بازستاندن قدس شریف یک صدا باشیم، گفت: رژیم غاصب اسرائیل در تلاش است با برخی از کشورها ارتباط عادی برقرار کند تا خاورمیانه جدید را با عنوان طرح نیل تا فرات را پیاده سازی کند.

وی با تاکید براینکه طرح بزرگ نیل تا فرات به برکت انقلاب اسلامی در نطفه خشکانده شد، بیان کرد: اسرائیل غاصب با آشفتگی های بسیار زیادی نظیر اینکه هزاران صهیونیست در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند مواجه است و صهیونیست ها از دولت دروغین اسرائیل ناراضی هستند و در چهارسال چهار دولت جابه جا شده است امید است به زودی نابودی این رژیم جعلی را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جهان آماده حکومت جهانی و عدل مهدوی می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) است، مسئولان باید کشور را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) آماده کنند.

وی با بیان اینکه حفظ حجاب یک قانون شرعی و بی حجابی بی قانونی سیاسی است، گفت: در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری و دین مبین اسلام ارزش حجاب را حفظ کنیم چرا که الگوی تمام زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

محمدی لائینی گفت: نظام غاصب صهیونیستی به دنبال دودستگی میان کشور‌های اسلامی است و برای رسیدن به این هدف شوم در صدد برقراری ارتباط با برخی از کشور‌های اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.