کد خبر : 13273
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
127 views

رئیس دستگاه قضا در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران:

تعامل نیروی انتظامی با دستگاه قضا در تامین امنیت تعیین‌کننده است

تعامل نیروی انتظامی با دستگاه قضا در تامین امنیت تعیین‌کننده است
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی با مجاهدت ها واقدامات قانونی و درست خود منبع آرامش و امنیت مردم است؛ گفت: برای تامین امنیت، تعامل سازنده نیروی انتظامی با دستگاه قضایی بسیار تعیین‌کننده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل داگستری و اعضای شورای قضایی دادگستری کل استان به مناسبت انتصاب فرماندهی جدید انتظامی استان با سردار حسن مفخمی شهرستانی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار، با تبریک انتصاب و آرزوی توفیق برای سردار مفخمی به‌عنوان فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت ها واقدامات قانونی و درست خود منبع آرامش و امنیت مردم است .

وی افزود: برای تامین امنیت، تعامل سازنده نیروی انتظامی با دستگاه قضایی بسیار تعیین‌کننده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه همواره بر تعامل و همکاری تمامی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تاکید داریم، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مردم استان بیش از گذشته شاهد اجرای قانون، ارتقای نظم و امنیت جامعه، پیشگیری از وقوع جرم و امنیت باشند.

اکبری یادآور شد:همواره در انجام این ماموریت‌ها حمایت قانونی خواهیم داشت.

گفتنی است سردار حسن مفخمی شهرستانی پیش از این به عنوان ️رئیس پلیس امنیت اخلاقی کشور، فرمانده انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی مازندران و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.