کد خبر : 14402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
115 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

تشدید مبارزه با قاچاق کالا و جرائم اقتصادی در مازندران

تشدید مبارزه با قاچاق کالا و جرائم اقتصادی در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از عملیات تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف ۱۹۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در این استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمدپور در جمع خبرنگاران از عملیات تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف ۱۹۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در این استان خبر داد.

وی افزود: به منظور برخورد مقتدارنه با جرائم اقتصادی و احتکار کالا، طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی متشکل از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات، بازرگانی و جهاد کشاورزی از نشانگاه‌های مد نظر بازدید کردند.

محمدپور افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از این نشان‌گاه‌ها  بالغ بر ۶۰۰ عدد پالت چوبی قاچاق، ۹راس دام سنگین و یک راس بزکوهی، کشف انبار احتکار ۲۷۲ دستگاه لوازم خانگی، دو دستگاه گنج یاب، دو دستگاه موتورسنگین و یک دستگاه خودروی رنج روور قاچاق کشف شد.

وی، ارزش کلی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۱۲ نفر دستگیر، ۷ دستگاه خودرو توقیف و یک واحد صنفی نیز پلمب شد.

محمدپور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و به همین منظور  با برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی عملیاتی، طرح برخورد و پیشگیری از  قاچاق کالا همراه در دستور کار قرار دارد.

محمدپور از شهروندان خواست: هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.