کد خبر : 12018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
129 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

کشف بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: در این ارتباط ۱۸ متهم دستگیر شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد محمد پور در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در نخستین مرحله اجرای طرح سراسری مبازره با قاچاق کالا در سال ۱۴۰۲ را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان کرد: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارش‌های واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

محمدپور اضافه کرد: ماموران در بازرسی‌های به عمل آمده، کشفیات مهمی در حوزه لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ماینر، انواع کالای دخانی، انواع سوخت، موتورسیکلت سنگین، خودرو، لوازم یدکی خودرو، نهاده دامی، دام سبک و انواع چوب آلات داشتند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان، ۱۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این ارتباط، ۱۸ متهم دستگیر، تعداد ۱۷ فقره پرونده تشکیل و ۸ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه تمامی اموال مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده و از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالارا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.