کد خبر : 14588
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
116 views

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران:

هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران گفت: برای محرومیت‌زدایی روستاها در حوزه راه دسترسی، هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های ساماندهی و ایمن‌سازی می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی در بازدید از روستای ارفعده سوادکوه به ویژه راه دسترسی این روستا با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ نقطه از را‌های روستای مازندران حادثه خیز است، اظهار کرد: بر اساس مطالعات و برنامه ریزی انجام شده ساماندهی و اصلاح این نقاط جهت ایمن سازی روستاها‌ برای محرومیت زدایی، عملیاتی می‌شود.

وی از نیاز به حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح، ساماندهی و ایمن سازی نقاط رانشی راه‌های روستایی مازندران خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۸۳ نقطه رانشی و نا ایمن راه‌های روستایی مازندران با ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار در حال ایمن سازی است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از ساماندهی، اصلاح مسیر و ایمن سازی ۲۷۰ نقطه رانشی از راه‌های روستایی مازندران خبر داد و یادآورشد شد: برای ایمن سازی این نقاط ۲۳۰ میلیارد تومان به راهداری مازندران اختصاص داده شد که پس از عملیاتی شدن، شاهد دسترسی آسان روستائیان به مناطق روستایی بودیم.

توکلی با اشاره به اینکه مناسب سازی به همراه ایمن سازی راه‌های داخل روستاهای استان نیز در دستور کار قرار دارد؛ تصریح کرد: در بازدید از راه روستایی روستای ارفعده سوادکوه نیز دستور ایمن سازی و مناسب سازی نقاط حادثه خیز صادر شد تا امسال مناسب سازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.