کد خبر : 13037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
138 views

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

خسارت سیل به ۲۰ روستای شهرستان‌های نور و نوشهر/ خدمات‌رسانی ادامه دارد

خسارت سیل به ۲۰ روستای شهرستان‌های نور و نوشهر/ خدمات‌رسانی ادامه دارد
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل به ۲۰ روستای شهرستان‌های نور و نوشهر خسارت وارد کرد و خدمات‌رسانی مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی در بازدید از مناطق سیل زده مازندران با بیان اینکه سیل دیروز و دیشب به روستاهای شهرستان نور و نوشهر خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: در این سیل به ۱۲ روستای بخش کجور شهرستان نوشهر، ۴ روستای بخش بلده و ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان نور خسارت وارد شده است.

وی از تخریب بخشی از جاده، تعدادی ابنیه در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: مدت جاری شدن سیل کمتر از یک ساعت بود و به حدود ۲۰ منزل مسکونی در سطح آبگرفتگی خسارت وارد شده است.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی دانست و یادآورشد: در سیل جاری شده بخش اعظم زمین‌های دشت کجور دچار آبگرفتگی شده است و به تعدادی از دامداری نیز خسارت وارد گردید.

توکلی با اشاره به اینکه شهر کجور نیز دچار آب گرفتگی شد و چند ساعتی با مشکل کدری آب شرب مواجه بود که رفع گردید، تصریح کرد: شرایط مناطق سیل زده کاملا پایدار است و اما خدمات رسانی به این مناطق سیل زده تا رفع کامل مشکلات شهروندان و اهالی روستاها همچنان ادامه دارد.

وی از استقرار دستگاه های امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بحران در مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی آب و برق در مناطق سیل زده نداریم و پاکسازی انهار و منازل ادامه دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با بیان اينکه در این بحران خسارت جانی نداشتیم، گفت: خسارت مالی مناطق سیل زده در حال برآورد است و پس از جمع بندی نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.