کد خبر : 15168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
121 views

معاونت عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان برای پارک موزه دفاع مقدس

تخصیص ۳۴ میلیارد تومان برای پارک موزه دفاع مقدس
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران گفت: در سفر رئیس جمهور ۶۰ میلیارد تومان برای پارک موزه دفاع مقدس مصوب که تاکنون ۳۴ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی در جلسه هیات مدیره پارک موزه دفاع مقدس مازندران با قدردانی از اعضای هیات‌ مدیره پارک موزه دفاع مقدس، از همه دستگاه‌های استان خواست تا برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس حضور میدانی و موثر داشته باشند

توکلی اظهار کرد: البته نگاه مدیران نظارتی به پارک موزه حمایتی است و برنامه‌ریزی خواهد شد تا اجرای طرح‌ها مرتبط با هر دستگاه در حوزه پارک موزه به سرانجام پذیرد.

وی با بیان اينکه با پای کار آمدن دستگاه‌ها ظرف دو سال آینده کار پارک موزه دفاع مقدس مازندران می‌تواند پایان یابد، افزود: تعهدات گذشته برخی از دستگاه‌ها احصا شود و نقاطی که کوتاهی شده بررسی و برای اقدام آنها تصمیم‌گیری شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از تصویب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دور نخست رئیس جمهور از محل اعتبارات ملی به پارک موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و یاداورشد: تاکنون ۳۴ میلیارد تومان از این اعتبار محقق شده است و برای تحقق ۲۶ میلیارد باقی مانده نیز رایزنی خواهد شد.

توکلی پارک موزه دفاع مقدس نماد و سنبل ارزش‌ و آرمان‌ها برای استان است و تکمیل آن وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اينکه در معرفی پارک موزه با جدیت بیشتری باید انجام شود تا همه مردم استان از وجود این مکان ارزشی آشنا بشوند، تصریح کرد: برای تربیت نسل جدید به عنوان حافظین انقلاب و نظام نیاز است تا آنها را با ارزش‌ها و آرمان‌ها آشنا سازیم و راه آن توجه به یادمان‌های اینچنینی به عنوان گنجینه به جا مانده از اقدامات انقلابی و ‌ارزشی  است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اينکه نمایشگاه دفاع مقدس امثال باید ویژه برگزار بشود تا پیش زمینه خوبی برای برگزاری اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران برای سال آینده باشد، گفت: توجه با ایثارگران و رزمندگان و گرامیداشت رزمندگان به نام از جمله سرداران بزرگ نام استان نیز باید از برنامه‌های هیات مدیره پارک موزه باشد و همچنین در نام‌گذاری معابر، شورای نام‌گذاری معابر شهرستان‌ها برای استفاده از نام شهدا همت داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با بیان اينکه تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان برای ساخت پارک موزه استان هزینه شده که به قیمت روز حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌شود، اظهار کرد: برای اتمام طرح پارک موزه دفاع مقدس مازندران به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرهنگ محمدحسن سلامی با اشاره به اینکه ۴۳ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند اعتبار است، گفت: برای ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به مناطقی برای تدفین درنظر گرفته خواهد شد که از قبل یادمان آن طراحی و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.