کد خبر : 18487
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
125 views

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

آمادگی مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی

آمادگی مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: عملیات زیباسازی سیما و منظر شهرستان‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی در حاشیه نشست با شهرداران مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی قرار داریم و استان خود را برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده می‌کند، اظهار کرد: شهرها و روستاهای مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی و جاذبه‌های طبیعی از قابلیت بالای جذب گردشگر برخوردار است.

وی از آمادگی کامل استان جهت استقبال و پذیرش مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: شهرداران مازندران پای کار باشند و زیباسازی سیما و منظر شهرها را با جدیت دنبال کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرداران و دهیاران از همه ظرفیتها جهت زیباسازی و فضا سازی محیطی استفاده نمایند، یادآور شد: برای نصب المان در ورودی شهر و روستاها به ویژه در مسیرهای ورودی استان با معیارهای بومی اقدام شود.

توکلی مهم‌ترین اقدام برای این ایام را پاکسازی معابر، سواحل، شهر و روستاهای مازندران از زباله و نخاله دانست و تصریح کرد: برخی مناطق با وجود داشتن جنگل و مرتع بکر شاهد حجم انبوهی از زباله و نخاله هستیم که زیبایی طبیعت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان هم زمان شده است و باید تلاش شود تا ارزش‌های دینی و مذهبی در کنار سفر و تفریح حفظ بماند، اظهار کرد: از شهرداران و دهیاران خواسته شده است تا در نصب المان تلفیقی از بهار طبیعت و بهار قرآن را اجرا کنند و نمادهای ماه مبارک رمضان نیز همانند سال‌های قبل نصب شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.