کد خبر : 16050
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
148 views

با حضور مسئولان ملی و استانی؛

«مهری‌» مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران شد

«مهری‌» مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران شد
محمدعلی مهری‌فیروزجایی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران معارفه شد.


به گزارش تیتر شمال؛ پیش از ظهر امروز با حضور محمدحسین زارع‌زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور، سردار احمد برسلانی جانشین سپاه کربلا مازندران،  فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی، آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران برگزار شد.

محمدعلی مهری‌فیروزجایی مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران در این مراسم اظهار کرد: آن چیزی که برای سازمان مهم است نگرش بسیجی است.

وی افزود: بسیج واژه بسیار سنگین و پرمحتوا است که عزم و اراده، نظم و سازماندهی و آمادگی و حرکت، سه عنصر مهم بسیج است.
مسئول جدید سازمان جامعه پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: عزم و اراده یعنی انتخاب و داوطلبانه پذیرفتن و لذا نقش عقل در آن پررنگ است و لذا یکی از نگرش ‌های مهم بسیج، عقلانی بودن آن است.
این مسئول ادامه داد: بنده به عنوان بسیجی چند اصل مهم را لحاظ می‌کنم و بر روی آن محور حرکت می‌کنم.
مهری‌فیروزجایی گفت: حتما یک بسیجی علمی عمل کند، برنامه داشته باشد و براساس قانون اقدام کند و حتما یک بسیجی این سه اصل را مبتنی بر نیازهای جامعه در نظر بگیرد.
وی تاکید کرد: عدالت در حوزه سلامت یک ضرورت است تا ثمرات آن را مردم ببینند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران بیان کرد: کسی که جهادی عمل می‌کند مزد و پاداش را نه از سازمان مربوطه بلکه از خداوند می‌خواهد و لذا از همه چیزش می‌گذرد.
این مسئول گفت: ما ضمن اعلام مشارکت با تمامی ارگان‌ها اما دغدغه مطالبه‌گری را داریم، چراکه بسیج نماینده مردم است.
مهری‌فیروزجایی متذکر شد: نباید خانواده بیمار دردی جز بیمار داشته باشد و لذا باید با هم‌اندیشی با مسئولان مرتبط بدنبال اقدامات شایسته هستیم.
مرتضی خرسند مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران نیز در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: خداوند را به خاطر توفیق خدمت در مدت هفت سال را شاکرم.
وی افزود: دوران خدمت بنده با ایام کرونا مصادف شد و استان مازندران جزو استان‌های خاص کشور محسوب شده بود و اقدامات فراوانی در این حوزه انجام گرفت.
مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: با مشارکت سپاه کربلا و نواحی، اقدامات موثری از جمله راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون با تلاش شبانه‌روزی صورت گرفت.
این مسئول گفت: جامعه پزشکی با روحیه جهادی در طرح‌های گوناگون نظیر طرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد با انجام ویزیت رایگان در مناطق دوردست و محروم مشارکت کرد که جای تشکر و تقدیر دارد.
 خرسند ادامه داد: در اربعین امسال در هر موکب به اندازه یک درمانگاه سطح یک حتی ارائه خدمات شد و بیش از ۴۰۰ کادر درمان استان به صورت رایگان اعزام شدند.
در این مراسم از زحمات مرتضی خرسند مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران تجلیل و محمدعلی مهری‌ فیروزجایی به‌عنوان سرپرست جدید این سازمان معارفه شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.