کد خبر : 15511
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
137 views

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه مازندران؛

سردار رستمیان مسئول جدید ستاد نماز جمعه مرکز استان شد

سردار رستمیان مسئول جدید ستاد نماز جمعه مرکز استان شد
در آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد نماز جمعه مرکز استان، از زحمات میثم تبریزی تکریم و سردار حمیدرضا رستمیان به عنوان مسئول جدید ستاد نمازجمعه مرکز استان معارفه شد.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری، آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان ساری با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی در این مراسم اظهار کرد: ستاد نماز جمعه باید جریان‌ساز باشد تا از همه جهت تبدیل به یک کانون و قرارگاه شود.

وی افزود: انصافا آقای تبریزی مسئول ستاد نماز جمعه برای بازسازی ظاهری ساختمان مصلای جمعه ساری و هم برای اقامه نماز جمعه زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: قطعا از وجود مسئول قبلی ستاد نماز جمعه ساری باید بهره گرفته شود؛ چرا که ظرفیت و دغدغه بسیار زیادی دارند، امیدواریم مسئول جدید در ادامه کار از این ظرفیت بهره بگیرند.پ

آیت‌الله لایینی عنوان کرد:  سردار رستمیان نیز شخصیتی فرهیخته و برجسته هستند و محبت کردند این مسئولیت را در مرکز استان که باید الگوی کشور باشد پذیرفتند، برگزاری نمایشگاه‌ها، حمایت‌ها، جمعیت نمازگزاران، جوان شدن چهره نمازگزاران، فعال شدن بخش خواهران و غیره از مواردی است که باید در مصلی تقویت شود‌.

وی ادامه داد: وظیفه ستاد نماز جمعه فقط برپایی نماز جمعه نیست، بلکه این ستاد قلب فرهنگی شهر است، پس ستاد نماز جمعه باید جریان‌ساز باشد تا از همه جهت تبدیل به یک کانون و قرارگاه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: در این فکر هستیم که این مصلی را به یک نقطه دیگر و بزرگتر انتقال دهیم چرا که ۴هزار متر مربع زمین دارد و فقط یک چاردیواری است و امکانات دیگری نداشته و در شان شهر نیست.

امام جمعه مرکز مازندران، متذکر شد: امیدواریم مسئول جدید در زمینه تهیه زمین و مکان مناسبی در خور تاسیس مصلای جدید تلاش کنند، البته نظام نامه‌ای وجود دارد که باید براساس آن پیش برویم.

گفتنی است در این مراسم آقای میثم تبریزی تکریم و سردار حمیدرضا رستمیان به عنوان مسئول جدید ستاد نمازجمعه مرکز استان معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.